Monday, 22 May 2017

LAHTISTE USTE PÄEV

Eile oli meil järjekordne äge päev. Lahkusime kodust kuskil 12 ajal päeval ja tulime tagasi kell 7 õhtul. Sellest kus käisime ja mida tegime kirjutan eraldi. Ehk siis olime kokku seitse tundi kodust ära...ja kujutage ette, kogu selle aja jooksul oli meie kodu välisuks lahti. Ei, ei, mitte lukust lahti, VAID PÄRANI lahti!!!

Tegelikult me ei tea, kas uks oli pärani kõik need seitse tundi või vaid mõned tunnid sellest ajast, aga igal juhul kui me koju jõudsime, tervitas meid juba kaugelt lahtine välisuks. 

Õnneks, ma ütlen veel kord õnneks, ei olnud keegi meile sissemurdnud, ega ka midagi majast lahtise ukse kaudu ära viinud. 
Ukse lahti jätjaks oli üks väikene tüdruk, kes hommikul majast viimasena lahkus ja kes järelikult ei tõmmanud ust enda järgi korralikult kinni. Ma ei hakka nimesid nimetama ;)

Mul pärast jalad ja käed värisesid veel üsna pikalt, kuigi ega meil siin kodus ei olegi eriti midagi hinnalist varastada, peale kahe teleka, 4 arvuti ja robottolmuimeja. Samas minu auto oli tänaval maja ees ja nii minu auto-, kui koduvõtmed, kohe ukse kõrval aknalaual. Et siis vaid tule ja võta. 

Järgmisel nädalalõpul läheme taas seiklema, aga sel korral paneme kindlasti kõik uksed ja aknad korralikult kinni. 

6 comments:

katarina said...

Ma olen ka korra ukse nii lahti j2tnud, aga sis vist viisin lapsed kuskile ja polnud rohkem, kui tunnikese 2ra. Sellegipoolest pole eriti mugav majja sisse minna, sest kes teab, v6ib olla on keegi sealt lahtisest uksest sisse jalutanud. Hea, et teilgi midagi ei juhtunud, eks edaspidi on kontroll seda suurem, et ikka uks lukku saaks.

Alice said...

Kui me veel vanas kodus elasime, siis jätsime ühel korral veranda ukse terveks päevaks pärani lahti, aga kuna see oli maja taga, siis peale vastas elavate naabrite polnud see kellegile näha. Sel korral oli ikka kohe kõigile möödakäijatele ja teel sõitjatele :)

Helen said...

Mingis eas muutuvad lapsed tuulepeadeks, näiteks minu 14 ja 16 poissi peab kogu aeg kontrollima, et uksed ja aknad kinni on ja ahi või triikraud sees pole.

Alice said...

Appi. ära ütle, et mingi tuulepeasus veel selles eas tuleb, meil on seda tuult juba praegu omajagu küllalt peas :) Kuigi näiteks kõik kooliga seotud asjade puhul töötab pea küll väga hästi.
Tegelikult seda ukse lugu ei saa väga hooletuse alla liigitada, sest me ust pead peale kinni tõmbamist natuke veel tõmbaba nii, et see plõksu teeb. Ma arvan, et kuigi Greta tõmbas ukse kinni, siis ilma selle ekstra plõksuta.

Biancat said...

Ma olen juba pensioniealine aga ikka tuulepea (äkki hing on noor) Nimelt mul lausa foobia kodunt lahkudes kontrollida kas võtmed on ikka kaasas, ja seda enne ukse kinnitõmbamist. Ja korduvalt, ikka mitmeid kordi on juhtunud et kiirustan minema ilma et ust kinni vajutaks. Õhtul siis hea tulla kui uks on lahti, ei lähe võtmeid vajagi ;) naabrid ka ei julge kunagi kinni lükata kuna ilmselt ei tea mis olukord on.

Helen said...

Kusjuures see on tõsi et kooliasjad korras aga muu praktiline on "tuulepea".
Vanem läheb see aasta ülikooli..ehh loodan et maja ei maha põle neil😁