Tuesday, 13 June 2017

LIHTNE ÕHTUSÖÖK

See siin ei ole küll eriti kvaliteetne ja stiilne toidublogi foto, aga mingi ülevaata ehk siiski annab ühest hästi lihtsast  ja kiirest õhtusöögist. Kohe nii lihtsast, et Gretagi saaks sellega tegemisega ise hakkama (ta tegelikult oligi mulle selle valmistamise juures abiks).
Ehk siis vaja läheb
kanafileed (vastavalt sööjate arvule ja kui palju keegi ära süüa jaksab). Asetada need kahele fooliumiribale mis on asetatud ahjuplaadile ühteise peale risti (moodustades pluss märgi). Riputa kanatükkidele natuke soola peale ja lisa õhukeseks lõigatud küüslaugu viilud. Siis lisada paar kirsstomatitmini maisi (ma küll ei tea kas Eestis baby corn-i müüakse), suhkruherneid ning viilutatud seeni. Peale kallata natuke õili ja riputada sõremotsaga natuke purustatud puljongikuubikut
Tavaliselt puljongikuubikule ja küüslaugule lisaks ei olegi eraldi soola vaja, aga ma mõnikord siiski natuke panen. 

Siis 'põimida' foolium pealt nii kokku, et küpsetamise käigus vedelik välja ei jookseks. 200 kraadisesse ahju umbes 20-30 minutiks (olenevalt kui suured ja paksud teil need pakikesed tulevad) ja ongi toit valmis. Avades olge ettevaatlikud, sest küpsetamise käigus on pakikestesse kogunenud palju vedelikku mida on hea kastmena kasutada. Juurde riisi, värsket kartulit või miks mitte ka kartuliputru.  

HEAD ISU!

Ps. Ma ei ole mingi toidublogija ja kui vähegi võimalik, siis ma väldiks igasugu kokkamisi, aga mul tuli mõte, et ma võiks siia vahetevahel postitada selliseid retsepte (kui leian mõne sellise retsepti) mille kokkamisega 8-9 aastane laps saaks ise (või siis vähese täiskasvanu abiga) hakkama. Loomulikult eks selliseid raamatuid ja retsepte ole nii raamatupoodides kui ka internetis sadu olemas, aga mind ennast innustaks selline asi lasta Gretat tihedamini pliita lähedale. Varem oli seda raskem teha, sest kõrge gaasipliit, pikad juuksed ja väikse lapse aru ei ole just see kõige parem kombinatsioon :)

2 comments:

Anonymous said...

Nii on hea ahjus küpsetada jah, ainult ma ei mõista, miks need pakid peaks teineteisel risti olema. On sel tähtsust, kuidas nad ahjus on?

Alice said...

Ma vist kirjutasin seda natuke segaselt, aga mitte need pakikesed ei pea teineteise peal risti olema, vaid kui sa kasutad kitsamas formaadis fooliumit, siis on vaja kaks fooliumriba üheteise peale risti asetada, et kord kui kana ja kogu ülejäänud kupatus fooliumile on asetatud, siis on võimalik foolium pealt nii kokku tõmmata, et kataks kogu sisu ja ei laseks küptsetuse käigus kogunenud vedeliku välja. Lihtsalt ühele tavalisele fooliumi ribale kanatükke ja lisandeid pannes ulatuvad küll fooliumi otsad ilusti pealt kokku, aga servad mitte :)

Ahuplaadile võib pärast need pakikesed aga asetada just nii nagu igaüks ise soovib või kuidas paremini ära mahub :)