Monday, 17 July 2017

LOOMAAIAS

Pete käis eile Gretaga Marwell ZOO-s. 

Petele ei meeldi üldse pilte klõpsutadaaga kuna ta tavaliselt Gretaga kahekesi väljas käies siiski teeb mulle näitamiseks paar pilti, siis eeldasin ka sel korral nende loomaaia käigust paari klõpsu näha. 
Suur oli mu üllatus kui paar tundi peale nende lahkumist hakkas mu telefoni ilmuma hästi nunnusid loomaaia pildikesi ja isegi väikeseid videoklippe. 

Lõpuks oli mul neid pilte peaaegu kokku 100 ringis. Küsisin pärast Petelt, et mis temaga juhtus, et äkki nii usinalt pilte hakkas tegema ja veel ka nii õnnestunuid. Tema vastus oli, et ta tegi need pildid mu blogi jaoks :) Greta oli ka peale käinud ja igast asjast pilti käskinud teha, nii et tänu neile kahele ma siin seda postitust praegu kirjutangi ja neid pilte teiega jagan. Piltidel on küll rohkem Pete ja Gretat näha kui loomi, aga noh, nad ju ka ikkagi loomad - inimloomad.

Teretulemast Marwell loomaaeda!





Hüppavalt ujuv pingviin (palun pange video kvaliteet ratakes kõige parema peale).







 Peppa Greta Pig

















1 comment:

killuke said...

Nii vahva :-) Tead, kui huvitav... Mul on ka olnud olukordi, kus kaasa või lapsed muretsesid, kas ikka mu blogi jaoks hea pilt olemas :-) Mis tegelikult näitas ju nende tuge ja heakskiitu.