Tuesday, 8 August 2017

MINU SARAPUU KIRBUKA MÜÜK

Teen siin endale natuke reklaami. Nimelt, kui kõik plaanide kohaselt läheb, siis alates sellest neljapäevast (10.08) on Sarapuu Kirbukas Tallinnas müügis mõned Gretale väikseks jäänud riided. Homme saan kinnituse ja boksi numbri, aga kuna ma rendin selle boksi vaid nädalaks, siis mõtlesin ka oma blogis natuke reklaami teha. 

Käisime eile paari kohaliku 'kaltsukaga' ja ka Sarapuu kirbukaga tutvumas, et hindadest mingit ülevaadet saada ja ma võin öelda, et nii korras ja vähekasutatud riideid, kui mul on sinna plaan müüki panna, me kuskil ei näinud. 

Seega kel huvi, tulge palun ostma, sest kaup on vähekasutatud ja hea hinnaga :) 

Panen siia mõned pildid müüki minevatest asjadest (pildid on üsna halva kvaliteediga, kuna ma kiiresti mobiiliga pildistasin, aga ajavad asja ära). Riided on vahemikus 3-7 aastat. Firmadeks peamiselt Gap, Next, Lindex, Mini Boden, H&M, Marks and Spencer, üks Polarn o Pyret kampsun jne.






Need valged pluusid on suurus 8 aastat ja on täiesti uued



Müüki lähevad ka kaks minu sellikud mida on vaid paaril korral kantud. 


5 comments:

Chris Marcus said...

Tere, mis suuruses on esimese pildi triibuline jope ja järgmise pildi tàpiline jope, kui on 110/116 siis pakuvad huvi

Merlyn

Alice said...

Tere Merlyn. triibulise vihmamantli suurus on 104 ja see mummuline jope on suurusele 6-7 aastat ehk siis vist kuni 122cm. Vabandan, aga mul tõesti ei ole aega hakata eraldi asju blogi kaudu müüma, sest meil on väga tihe graafik siin olles ja oleme pidevalt lennus :( Mul on kergem kõik asjad korraga Sarapuu kirbukale kohale viia ja lasta neil seal ise müüa.
Ilusat suve jätku!

Anonymous said...

Olen alati kahetsenud, et mul pole võimalik tulla neile kirbukatele, kus oled Greta asju müünud. Lähen astun homme läbi ja loodan, et ma liiga vara ei jõua :)
Ilusat Eestis viibimist teile!
K

Alice said...

Oi kui tore :)
Kirbukas avatakse kell 11 ja me proovime sinna kohale jõuda kuskil kella 12 ajal ning hakkata siis kaupa välja panema :)
Meie boksi number on 288, peaks olema teisel korrusel kuskil akna juures :)
Kui sel korral läheb müük hästi, siis ma võib olla hakkangi tulevikus Greta ilusamaid riideid Eestis müüma ja sedasi endale Eestis olemise ajaks taskuraha teenima :) Praegu kahjuks selleks ajaks, kui mul see mõte tuli, olin Inglismaal juba suure hunniku ilusaid asju ära andnud.

Mar said...

Sorry, et ma selle täiesti random postituse alla panen aga sinu kandi värk http://www.nhm.ac.uk/events/dino-snores-for-kids.html
Suht krõbe hind aga kõlab väga ägeda asjana